Click & Collect forstærker synergien mellem fysiske butikker og webshop
Moss Copenhagen er en danskejet tøjvirksomhed, der blev grundlagt i 2010 og har foruden en online shop 18 fysiske butikker fordelt i både Danmark, Norge og Holland.
Det er et stort ønske for Moss Copenhagen, at gøre alt hvad de kan for at indfri slutbrugerens forventninger til service og udvalg af varer. Derfor har Hands i samspil med Moss Copenhagen udviklet et system til Click & Collect, som giver kunderne mulighed for at købe fra hele det store online varesortiment og få det leveret i deres lokale butik.
Click & Collect-ordrer afsendes alle fra ét lager ud til butikkerne. I butikkerne scanner personalet ordren ved modtagelse og igen ved udlevering. På den måde vil slutbrugeren automatisk modtage emails ved ændret ordrestatus og sågar påmindelser om afhentning, såfremt det er aktuelt.
Systemet tilgodeser ikke blot slutbrugeren, men er også er et aktiv for butikspersonalet og såvel som for forretningen, da synergien mellem den fysiske og den online butik forstærkes.
Det har vi hjulpet med:
Udvikling af og opsætning af web-baseret løsning til håndtering af Click & Collect pakker i butikkerne
Udarbejdelse af procedure i forbindelse med ordrepluk på hovedlageret
Opsætning af automatisk mailflow i forbindelse med afhentning af pakker i butikkerne
Sikring af sammenspil mellem webshop, økonomisystem og fragtudbyder
En samlet løsning, der giver mening for personalet i butikkerne